Wednesday, June 3, 2009

Rindu nye Kat Staff MBA

Burfday Ah Wai Ke 55 Tahun...aku...Ah Wai...K.Ida

Ex off Mates aku....yang cool...sempoi & happening...=)

Urmmm...pejam celik...bukak mata...dah nak msk 3 bln aku blah dari kuantan yang x bleh blah tuuu..hu2...bila view gambar2 lama...rasa rindu plak kat member2 office lama.

keseronokan bekerja ngan dorang x bleh di ganti lah kat lain2 tempat...kira off yang paling best skali lah aku kja..rindu kat k.ida...ah wai..smua2 nyer lah...sedih sgt bila aku make decision nak tinggal kan MBA, mana tak nya...kalau x sebab sum1 tu aku masih still kat ctu, masih lagi menjadi assitance...ah wai & sabri..tapi dah x de rezeki nak kja ctu...mungkin rezeki di tempat lain...so kna lah berhijrah untuk diri sendiri.

Kalau asik nak fikir hati & perasaan orang, mmg sampai bila2 pun aku x kemana, aku pun nak kan sesuatu dalam hidup aku...insyallah tuhan tu akan makbulkan doa orang yang teraniaya.

1 comment:

artfieda said...

dont worry dear,

sumtimes keputusan yg ko buat tuh akan lebey better for the next future, plz believe with Allah swt :)