Monday, May 25, 2009

Aku



hei ya...i'm back...mengutar kan kata2 tah pa pe tah...aku dah sembuh dah dari segala penyakit yang depress..hurmmm....masih banyak benda yang perlu aku kejar kan dari terus membelengukan diri aku pada benda2 yang x munasabah..akhirnya dapat juga aku keluar dari kepompong masalah itu...i'm looking forward 4 a new life...a life that will change me..from zero... till wiah da champion..yang best nye...berat ku makin bekurangan..tu lah faedah nya masalah..bila kita put on weight tetiba masalah pun datang...x yah diet2, gerenti punya akan kurus..=)

Aku harap tuhan akan kuat kan hati aku..bagi menempuh segala pun halangan untuk tahun & hari2 yang mendatang...Walaupun kadang2 aku bersungut, kenapa lah hidup aku ni jadi macam ni...tapi kalau fikir betul2...x lah besar mana masalah aku ni..cuma masalah ni melibat kan hati & perasaan..hu2..Mungkin ada lagi teruk individu di luar sana hadapi dari apa yang aku harungi ni..apa2 pun..wiah mesti kuat...caiyok2...=D

3 comments:

artfieda said...

be strong my fwen!! i know u can survive without him!! anything text me ok :)

yathroxy said...

wiah selama kite kenal ko..ko mmg org yg tabah n tegas,,,hati kering ko nih..watever happend kita will support ko..moga ko eppy ngn life skg n moga ada kebahagian disebalik kedukaan..waahhh tu ayat jiwang skit..:)

CaIYokkkk!!!!!!

HoneyWiah said...

hu2...thank pidah...insyallah aku tau aku boleh hidup tanpa dia...tp x tau lah dia bleh hidup x tanpa aku.

he2...memang hati kering kan aku ni..ko je slalu emo rabak yath.. btol2 mungkin ada bahagia sebalik aku beduka ni... mungkin ada rahmatnya mana tau tuhan nak jumpa kan ngan sum1 yang lagi better..

wiahhh...caiyok....caiyok