Wednesday, March 18, 2009

Arghhhhhh...sedihnya

Maha besar nya dugaan yang kau bagi pada ku..dalam usia muda ni..Tapi aku redha, mungkin ada hikmahnya atas segala yang tejadi pada ku ya allah..akan aku jadi kan panduan untuk masa depan ku..As i know that life must be go on even though it's hurt me a lot.
Thanks to all my fren yang banyak memberi aku nasihat di saat aku perlu kan seseorang untuk berkongsi masalah.

Jija, Me & Nina = Apa pun yang jadi u two are still in aunty's Heart
Qamarul Jamly = Tq 4 all the love that we've been thru

As family = This is a last potret where we've been for a short vacation

Dijadualkan pihak mahkamah..bulan depan kami akan prosiding..Aku amat berharap aku akan kuat untuk menghadapinya..cuma aku yang tahu apa yang aku rasa..Biarlah semua bejalan dengan lancar..Insyallah..amin.

1 comment:

eija said...

sabar ya wiah..aku sentiasa doakan ko bahagian dan tabah selalu walaupun apa terjadi..