Thursday, January 8, 2009

Kebenggongan Yang Melanda

Hurmmm...apa nak jadilah aku ni...2 - 3 bln kebelakangan ni, mcm2 bda yg unexpected terjadi, mungkin tu ujian tuhan untuk aku.... x payah lah cerita sebab2 nya, tapi yang pasti aku telah menjerat mimi untuk ikut aku bercuti ke lumut & pangkor... yelah almaklum.. mimi sorang saje yang x de family, senang lah skit nak ngajak nyer... beside mimi lah yang byk tolong aku di cni, kawan2 lain smua nye jauh... tq mimi kodomo lion coz always there bila aku need some1 to talk.. tetiba rasa rindu plak kat arwah bad... kalau arwah ada dia lah yg byk bantu aku bg nasihat... =(

Buat adik...yath...Nurul...TQ sebab byk gak motivated aku yang tengah sengal ni..=D.. buat pidah aku x nak ah ganggu ko...sebab telinga sakit kan...kang kalau dgr problemo aku, takut makin sakit telinga ko..huhuhu...nanti bila ko dah sihat aku citer ek.

Bila lah kita nak jumpa ramai2 lagi kan...rindu plak rasa kat korang smua.

so buat menjealouskan kalian smua neok lah gambar2 kat ms & fs aku yerk... tunggu tahun ni akan ku bagi tahu tempat utk kita sama2 jumpa... munkin 2010 kot... buat bbq cam thn sblom ni.











No comments: