Thursday, September 25, 2008

Sepetang bersama Balkis

Hurmmm...lama x jumpa amy, member masa cosmopoint sejak2 dia dah jadi mama ni..anak dia pun aku x pnah neok so aku pun decide lah petang tu ke umah dia..comel btol anak amy...putih melepak...mudah mesra plak tu...lagi2 lah buat aku yang x der anak ni...aku & amy bawak dia ke mini zoo di tembeling then g ker Mc'D di Tc..makan sambil2 beborak2 hal2 lama di kolej, hurmmmm rindu btol zaman blajar2 dulu...tengah dia dok main2 tiba2 dia berlari ke aku panggil mama, ajak main di taman..syahdu nyer aku...kalau aku ada anak aku rasa dah sebaya balkis dah sekarang ni...apa2 pun aku enjoy kuar dengan amy dan balkis.







2 comments:

Nazri Ahmad said...

selamat menyambut aidilfitri ..segala salah dn silap saya mohon maaf kot2 ada terlebih terkurang ajaranny.. :)

eija said...

huhu...
tu la kan..bila agaknya ko nak ada baby..x sabar rasanya aku nak nengok baby ko.anak aku pu dah besar la nie.