Sunday, June 22, 2008

Badariah

Hari sabtu 21/06/08

tetiba aku bangun tido kepala aku berpusing2 jer..ter black out skjap.
aku ke klinik & amik mc, amik blood test lagikkkkkkkk

aku dah fed up ahhhh....dah lah tengah ting tong dengan perkhabaran dari Dr.Hee, tetiba tengah2 aku masuk ubat, si nurul call, tp aku x angkt...then dia bg msg mintak aku call balik...urgent

punya lah bedebar2 aku...dah brapa hari aku asik rasa x sedap hati jer, cam ada perkhabaran buruk jer..hurmmm...suspen tol hati aku ni bila nampak urgent..

aku call & nurul bgtau yang bad koma x sedar kan diri di PPUM, PJ...makin bedebar2 jantung aku...rasa kalau boleh hari ni jugak aku nak pergi jenguk.

x sampai 1 bulan lagik aku baru jumpa bad & bawak dia & tirah g makan di Mc'D TC, cam x caya jer...makin rasa x sedap hati aku bila kawan2 yang jenguk bad kata, mari lah datang kl jenguk bad...aku makin rasa berat hati...ya allah...tuhan jer yang tau...dalam 1 hari, 2 khabar buruk aku dapat....sedih nyer aku....kalau aku sihat tentu hari tu jugak aku pergi..

patut lah dah beberapa hari sebelum sabtu ni aku teringin jer nak call bad, tapi x tercall, biasa nya kalau suami aku out station bad lah teman aku berborak2 sampai tgh mlm.then bila dah ngantuk baru aku balik umah, coz umah kitorang dekat jer..bila dengar khabar ni..tetiba rasa sunyi plak...Mood currently....very2 sad

1 comment:

artfieda said...

aku pon sedeh gak x dpt tgk dier waktu dier koma..even aku x rapat sangat ngan dier..tp dier tetap baik ngan aku..sedih siak :(